18 Haziran 2015 Perşembe

Bir Karate Macerası...







Herkesin mutluluğu farklıdır. Herkesin heyecanı da öyle..
Sen.. Canım oğlum
Paşam.
Gözlerindeki Çocuksu pırıltı, heyecan, mutluluk, saflık, merhamet hiçbir zaman son bulmasın.
Benim, gözlerinin içinde güneşi saklayan oğlum Enes'im.
Bu Yazıyı çok önce yazmalıydım. Sen karateye ilk Gönül verdiğinde.
Şimdi aradan üç koca ay geçti ve beyaz kuşakla başladığın yoluna sarı kuşakla devam etmeye hak kazandın.
Kuşak sınavını kazanmış olmanın sende bıraktığı etki görülmeye değerdi.
Yerinde duramayışın, gülüşün, o saf  çocuksu heyecanın...

Sana ve kardeşine baktıkça içimde her gün biraz daha büyüyen bir sevgi buluyorum.
Rabb'ime şükrediyorum.
Bu nasıl bir güzelliktir ki bakmaya doyamıyorum.
Benim şükür sebebi çocuklarım.
Acılar, hasretler, hastalıklar sizden uzak olsun.
Her sabah mutlulukla açın o sevgi dolu gözlerinizi.
Sizi çok seviyorum....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder