1 Haziran 2014 Pazar

OĞLUM İÇİN..

Ben Enes Talha'nın annesiyim. Oğlum henüz blog yazacak yaşta olmadığı için bu görevi büyük bir zevkle üstlenmiş bulunmaktayım.

Peki nedir bu blogun amacı?

Ben ki kitap okumayı çok seven biri olarak oğullarımada aynı sevgiyi aşılama amacında olan bir anneyim.  Küçük oğlum Kerem Yasir henüz 4 yaşında olduğu için bir kaç yıl daha vakti var.

Fakat büyük oğlum yani Enes Talha birinci sınıfı bitirmek üzere ..
Okumayı ilk dönem öğrendi.
Ve o zamandan beri düzenli olarak hikaye okuyor.
Tahmin edersiniz ki bu durum beni çok mutlu ediyor.

Okumayı yeni öğrenmiş olmanın heyecanıyla geçici bir heves mi?
Yoksa anne ve babasın elinde gördüğü kitaplar yüzünden kazanılmış bir alışkanlık mı bilemem ama
Ben bu durumun hiç bitmemesini ve büyük bir sevgiye dönmesini yürekten istiyorum.

Hani hep sorulan sinir bozucu bir soru vardır ya
Okumaya hangi kitapla başladın?
Nerden hatırlasın ki insan. :)
 Ama Enes Talha bu blog sayesinde bu soruya rahatlıkla cevap verebilecek.


İşte arkadaşlar bu blog benden oğluma güzel bir hediye.
Okuduğu bütün kitapları,yaptığımız kitap alışverişlerini ve daha (henüz) bilmediğim bir sürü şeyi paylaşacağımız sanal günlüğümüz olacak.

Ve o gün geldiğinde..
Oğlum blog yazacak kadar büyüdüğünde.
Satırlarını kendi ağzından yazmaya devam edecek.

 Yakışıklı oğullarıma sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder